loyd, myslis ze po 3 tygodniowym spoznieniu warto az takie działa wytaczac? Może...
Problem z wycieraczkami - nie działają
Zwiń
X
-
Problem z wycieraczkami - nie działają
Kilka miesięcy temu przestały mi działać wycieraczki z przodu auta. Bez żadnych wcześnieszych usterek po prostu nie włączyły się. Po kilku godzinach zaczęły działać jak gdyby nigdy nic. Problem pojawił się jeszcze ze dwa razy - wycieraczki nie działają, a po kilku godzinach znów działają.
Dodam jeszcze co istotne, że nie ma żadnych przypadłości typu wycieraczki się zacinają, dojeżdżają do połowy szyby czy powoli pracują. Nie po prostu się nie włączają a po tem działają normalnie.
Używałem szukajki i było napisane, że zapieczone, brud itp. Nie rozbierałem tych wycieraczek bo jak czytałem nie jest to zbyt łatwei można zerwać trzpień itd.
Co można sprawdzić, żeby wyeliminować wszystko poza tym zapieczeniem się.
Przekaźniki jakieś (może coś nie styka czy co?), bezpiecznik, gdzie tego szukać?
-
-
Przekaznik masz pod kierownicą, w O1 przed liftem to taki duzy o numerze 377. W srodku sa styki, mozliwe ze wymagaj przeczyszczenia. Mialem ostatnio troche inny problem wycieraczki nie chcialy sie zatrzymac w pozycji 0, postanowilem zaczac od sprawdzenia przekaznika, niestety nic to nie dalo skonczylo sie na rozwiercaniu silniczka wycieraczek.
Komentarz
-
-
To ja mam problem z tylną wycieraczką z kolei. Potrafi w trybie wyłączonym sama się uruchomić, np. przy dodawaniu gazu czasami się uruchamia, próba wyłączenia nic nie daje, no i w konsekwencji przy suchej szybie potrafi się zaciąć.
Słyszałem gdzieś, że można odłączyć silniczek z tyłu, ale no wolałbym mieć ją sprawną skoro jestSkoda Octavia 1,9 TDI ASV 2003 r.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pantonA może coś nie łączy przy samym przełączniku,albo przy wtyczce do silniczka.Mi wycieraczki stawały w połowie szyby i musiałem rozbierac cały mechanizm miałem skorodowany jeden czpień od wycieracki,był tak zapieczony że nie mogłem go wybic i musiałem kupic nowy mechanizm na allegro.ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
spróbuj popryskać np wd czpienie pod ramionami wycieraczek, reszte masz na pwByła O1 1,9 136/307 z 2002r Czarna perła w kombi http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...a67-t2540.html
Jest O2fl beż cappucino elegance http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...ela-t9846.html
Wersja na lato - SUZUKI Intruder
Komentarz
-
-
rozbierać wycieraczki nie jest to trudne trzeba cierpliwości jak nie dasz radze to na sieci można kupić zamiennik ja swoje rozebrałem trochę cieżko wyjąć na styk ale jak już wyszło to powolutku samo się rozebrało dużo wd aby rozruszać i wyjąć a jaka frajda po naprawie najważniejsze pamiętać ustawienia mechanizmu aby później po złożeniu nie trzeba dużo kombinować z ustawieniem ruchu wycieraczek
Komentarz
-
-
To ja się podłączę ze swoim problemem z wycieraczkami.
Problem mam identyczny jak kolega amlas, czyli raz działają a raz nie, żadnych zatrzymań w połowie szyby, czy też spowolnień.
Sprawdzałem już przekaźnik, działa jak należy. Dostałem się do mechanizmu i oprócz słynnego problemu zapiekania się sworzni zakładam, że możliwa jest też awaria silniczka.
Poszukując nowego na wymianę znalazłem dwie wersje:
http://www.skodaczesci.pl/oferta/czesc.php?id=710 - nowy typ
http://www.skodaczesci.pl/oferta/czesc.php?id=2197 - stary typ
U mnie jest ten drugi (stary typ).
I teraz moje pytanie, czy ktoś próbował już podmienić ten nowszy typ silnika zamiast starego? Problemem jest przede wszystkim wtyczka (5pinów w starym i 4piny w nowym).
Komentarz
-
-
Chodzi o to, że udało mi się dostać ten nowszy typ silniczka i chciałbym go jakoś wykorzystać. Znalazłem informacje dot. zamiany wtyczki na forum golfa:
wtyczka 5 pinowa
1 sw/gr
2 gn/ge przechodzi w bl - do pinu 4 T18a - przekaźnik wycieraczek
3 gn przechodzi w bl/sw - do pinu 11 T18a
4 gn/sw przechodzi w bl/ge do pinu 5 T18a
5 br - masa
wtyczka 4 pinowa
1 gn/ge - pin 5 T18a
2 gn - pin 4 T18a
3 gn/sw pin 11 T18a
4 masa
Teraz nie wiem, co z tym czarno-szarym kabelkiem.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sas2109Mialem ostatnio troche inny problem wycieraczki nie chcialy sie zatrzymac w pozycji 0Zamieszczone przez pantonMi wycieraczki stawały w połowie szyby
jak zaczynają wycieraczki pracować to albo nie słychać przekaźnika a jak juz go słychać to wycieraczki stają dopiero po kilku etapach pracy. przyczyny szukać w przekaźniku, manetkach czy raczej przy silniczku wycieraczek?
Komentarz
-
Komentarz